نشست دکتر جعفر قمی، شهردار نوشهر، با اعضای کانون مهندسین و سازندگان این شهرستان برگزار شد


نشست دکتر جعفر قمی، شهردار نوشهر، با اعضای کانون مهندسین و سازندگان این شهرستان برگزار شد

. در این دیدار، طرفین پیرامون مسائل مرتبط با توسعه شهری، ارتقای کیفیت ساخت‌وساز و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی مهندسان در اجرای پروژه‌های عمرانی به تبادل نظر پرداختند. دکتر قمی شهردار نوشهر بر اهمیت تعامل و همکاری مستمر میان مدیریت شهری و جامعه مهندسی در راستای توسعه پایدار و بهبود زیرساخت‌های شهری تأکید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *