نشست دکتر جعفر قمی، شهردار نوشهر، با اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان نوشهر، با حضور حاج کامران پولادی


 

 

 

نشست دکتر جعفر قمی، شهردار نوشهر، با اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان نوشهر، با حضور حاج کامران پولادی، نماینده محترم مردم شریف نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست، مسائل، دغدغه‌ها و مطالبات بازنشستگان فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و حاضران پیرامون راهکارهای ارتقای خدمات، تکریم بازنشستگان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند فرهنگیان پیشکسوت در مسیر توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر به تبادل نظر پرداختند. حاج کامران پولادی ضمن قدردانی از سال‌ها تلاش و خدمات صادقانه فرهنگیان بازنشسته، بر ضرورت توجه به جایگاه و منزلت این قشر فرهیخته تأکید کرد. همچنین شهردار نوشهر نیز با اشاره به نقش مؤثر فرهنگیان در تربیت نسل‌های مختلف، بر حمایت از مطالبات و پیگیری مسائل مرتبط با بازنشستگان تأکید نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *