

🔹 گامی دیگر در مسیر توسعه زیرساختهای ارتباطی نوشهر
دکتر جعفر قمی، شهردار نوشهر، در نشستی با مدیران کشوری و استانی شرکت آسیاتک، روند اجرای پروژه راهاندازی فیبر نوری در سطح شهر را مورد بررسی قرار داد. در این جلسه، بر تسریع در اجرای پروژه و رفع موانع موجود با هدف توسعه زیرساختهای ارتباطی و ارتقای کیفیت خدمات اینترنتی برای شهروندان تأکید شد.
🌐 توسعه زیرساختهای نوین، گامی مؤثر در مسیر تحقق شهر هوشمند و افزایش کیفیت خدمات شهری است.



بدون دیدگاه