نشست سردار حسن مفخمی ، فرمانده انتظامی استان مازندران، با دکتر جعفر قمی، شهردار نوشهر، در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر برگزار شد.


 

نشست سردار حسن مفخمی ، فرمانده انتظامی استان مازندران، با دکتر جعفر قمی، شهردار نوشهر، در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر برگزار شد.

در این دیدار، طرفین پیرامون راهکارهای گسترش تعامل و همکاری میان مدیریت شهری و مجموعه انتظامی، ارتقای نظم و امنیت شهری، ساماندهی ترافیک و توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان به تبادل نظر پرداختند. دکتر جعفر قمی در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه، بر آمادگی شهرداری نوشهر برای تقویت همکاری‌های مشترک در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *