جلسه مشاور زیست‌محیطی محدوده و حریم نوشهر به ریاست دکتر دادبود، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و با حضور دکتر قمی شهردار نوشهر


 

جلسه مشاور زیست‌محیطی محدوده و حریم نوشهر به ریاست دکتر دادبود، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و با حضور دکتر قمی شهردار نوشهر، مهندس خطیبی معاونت شهردار برگزار شد. در این نشست، مسائل و چالش‌های زیست‌محیطی محدوده و حریم شهر نوشهر، راهکارهای حفظ و صیانت از منابع طبیعی و الزامات توسعه پایدار مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. دکتر دادبود در این جلسه بر ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و رعایت ملاحظات زیست‌محیطی در اجرای طرح‌های عمرانی تأکید کرد. همچنین دکتر قمی شهردار نوشهر، با اشاره به اهمیت حفظ ظرفیت‌های طبیعی و زیست‌محیطی منطقه، بر برنامه‌ریزی منسجم و بهره‌گیری از نظرات کارشناسی در مدیریت محدوده و حریم شهری تأکید نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *