

نشست سردار حسن مفخمی ، فرمانده انتظامی استان مازندران، با دکتر جعفر قمی، شهردار نوشهر، در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر برگزار شد.
در این دیدار، طرفین پیرامون راهکارهای گسترش تعامل و همکاری میان مدیریت شهری و مجموعه انتظامی، ارتقای نظم و امنیت شهری، ساماندهی ترافیک و توسعه خدماترسانی به شهروندان به تبادل نظر پرداختند. دکتر جعفر قمی در این نشست، ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه، بر آمادگی شهرداری نوشهر برای تقویت همکاریهای مشترک در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.



بدون دیدگاه