🔹 اتمام عملیات آسفالت کوچه یاسر با حضور میدانی شهردار نوشهر
عملیات آسفالت کوچه یاسر با حضور میدانی دکتر قمی شهردار نوشهر، مهندس موسوی مشاور شهردار و مهندسین ناظر، در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری و تأمین رضایتمندی شهروندان، به اتمام رسید.
دکتر قمی با تأکید بر تداوم نهضت خدمترسانی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، اظهار داشت: اجرای پروژههای عمرانی و بهسازی معابر شهری با هدف افزایش رفاه عمومی و ارتقای سطح خدمات، با جدیت در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد. این پروژه در ادامه برنامههای عمرانی شهرداری نوشهر و با هدف بهبود زیرساختهای شهری و تسهیل در تردد شهروندان اجرایی شده است.



بدون دیدگاه